centrumtargowe.com.pl

Strona poświęcona biznesowi i marketingowi.

Innowacje

Catering dla firm – czy to dobry pomysł?

Catering dla firm – czy to dobry pomysł?

Prawdopodobnie nikomu z nas nie trzeba tłumaczyć definicji słowa catering. Na rynku powstaje coraz to więcej firm, świadczących usługi w tym właśnie zakresie. Korzystają z niego przede wszystkim klienci indywidualni jak i większe firmy. W tym artykule chcielibyśmy pochylić się nad kwestią cateringu dla firm. Zastanowimy się, dla kogo rozwiązanie to może okazać się pomocne.

Wyżywienie dla firm – tak czy nie?

Jak wiadomo, firmy różnią się między sobą na mnóstwo sposobów. Nie chodzi tu tylko o ich wielkość ale i również branżę i system pracy w jakim pracują. Nie ma sensu zamawiać każdego dnia cateringu dla firmy, gdzie pracownicy pracują zdalnie czy też na pojedynczych stanowiskach, które są od siebie oddalone. Warto również zaznaczyć, że składając zamówienie dla większej ilości osób, koszty będą oczywiście niższe niż w przypadku tych pojedynczych.

Na catering dla firm decydują się zazwyczaj większe firmy, pracujące w biurach. Tutaj opcja ta potrafi znacznie ułatwić życie każdego z pracowników. Nie każdy ma przecież na tyle czasu, aby samemu dla siebie przygotować posiłek, który weźmie ze sobą do pracy. Często niestety trzeba decydować się na gotowce ze sklepów, które niekoniecznie są tak wartościowe.

Co na to pracownicy?

Warto jednak przed pod złożeniem zamówienia zapytać pracowników, co o tym myślą. Może jednak wolą domowe posiłki, które sami dla siebie przygotują. Każdy z nich może mieć własne preferencje. Idealnym rozwiązaniem są w tym przypadku posiłki od SmartLunch. Każde z zamówień przygotowywane jest tutaj z pełnym profesjonalizmem. Nie ma mowy o pomyłce czy też opóźnieniu w realizacji. 

Twój pracownik jest na diecie? Nie ma to dla nich problemu. Posiłki zostaną tak zaplanowane, aby spełniły wszystkich oczekiwania. Nie ma się więc co dziwić, że SmarLunch zaufało już 528 firm.

Catering na codzień i od święta

Catering przyda nam się nie tylko w tygodniu, ale i również na różne eventy. Nie ma mowy o udanym spotkaniu pracowniczym bez smacznego poczęstunku. Planując go, warto również zwrócić na to, co znajdzie się w samym zamówieniu. Tutaj również powinniśmy najpierw zapytać pracowników, na co mieliby ochotę. Nie chcielibyśmy przecież zepsuć naszej imprezy firmowej złym jedzeniem.

Warto oczywiście kwestie takie planować z odpowiednim wyprzedzeniem. Przykładowo w okresie świąt, większość firm może nie mieć już wystarczającej liczby miejsc dla nowych klientów.

Udostępnij