Strona główna
Marketing
Tutaj jesteś
Marketing Kalendarze

Kalendarze – gdzie można kupić odpowiednie?

Data publikacji 21 października 2022

Każdy kolejny rok to nowe wyzwania, plany, projekty, spotkania. W sprawnej organizacji czasu oraz szybkiej kontroli dat pomocne są natomiast kalendarze. Wiele przedsiębiorstw, organizacji czy urzędów zamawia je w ramach gadżetów prezentowych dla pracowników i kontrahentów. To nie tylko miły gest, ale też pomysł na dyskretną reklamę. Gdzie szukać odpowiednich kalendarzy oraz na jaki rodzaj się zdecydować?

Na biurko, do teczki i na ścianę

Podstawowa funkcja kalendarza to oczywiście sprawdzenie daty. Dziś jednak tworzenie kalendarzy to sztuka. Są projektowane w ergonomiczny sposób, ułatwiają planowanie pracy i ogarnianie wszystkich codziennych obowiązków, mają miejsce na zapiski, przypominacze o ważnych datach, świętach i imieninach. Trudno nie wspomnieć o nowoczesnym designie, co dotyczy zwłaszcza kalendarzy książkowych. Eleganckie okładki w różnych stylach, tasiemki, zapięcia, kieszonki, perforowane narożniki, reklamowe wyklejki i wklejki – wszystko to detale, które sprawiają, że korzystanie z terminarza jest czystą przyjemnością. W sytuacji, gdy ma być podarunkiem, to szczególnie istotne.

Modele na ścianę czy biurko również prezentują się bardzo estetycznie i stanowią ważny element biurowego wystroju – miejsce na treści reklamowe czyni z nich natomiast całoroczną reklamę.

Marka KalendarzeFirmowe24 ma już spore doświadczenie w tworzeniu wyjątkowych projektów. U nas kupisz kalendarze w różnych stylach, a dzięki możliwości personalizacji gadżet będzie wpisywał się w działalność i estetykę firmy.

Teraz pozostaje tylko podjąć decyzję, jaki rodzaj i model wybrać z naszej oferty:

Kalendarze książkowe

Dostępne są w pięciu formatach: A4, A5, A6, B5 i B6. Dla tych, którzy na co dzień dużo piszą, lepsze będą jednodniowe, ze sporą przestrzenią na notatki. Gdy natomiast kalendarz ma wystarczyć do robienia hasłowych notatek czy planów, wówczas lepiej sprawdzi się tygodniowy rozkład kalendarium – takie modele są też lżejsze. Oprócz detali, jak kolor i styl okładki, zapięcie na gumkę czy zatrzask, warto przemyśleć, w którym miejscu ma się znajdować logo, jak duże powinno być, czy lepsze będzie tłoczenie, czy wytworne logo złocone. Firmowy kalendarz to znakomity sposób na dyskretną reklamę i szkoda tego faktu nie wykorzystać.

Kalendarze ścienne

Znajdują się w większości biur, gabinetów, domów. W końcu każdemu zdarza się zapomnieć, którego dzisiaj mamy, a czasami trzeba na szybko sprawdzić jakiś nadchodzący termin. Najpopularniejszy w tej kategorii jest kalendarz trójdzielny. Spotkał się z nim chyba każdy – zbudowany jest z „główki”, czyli planszy, na której znajduje się grafika (dla firm jest to miejsc na treści reklamowe) oraz „plecków”, do których przymocowane są plansze z miesięcznymi kalendariami. Można ustawić je w ten sposób, aby pokazywały miesiące: miniony, aktualny i nadchodzący, ewentualnie bieżący i dwa kolejne. Zaletą tego rodzaju kalendarzy jest ich przejrzystość i czytelność. Dostępne są w różnych rozmiarach. Alternatywą dla nich są: modele jednodzielne – wówczas kalendarz pokazuje tylko bieżący miesiąc, dwudzielne, a także czterodzielne. Oprócz nich mamy w ofercie kalendarze-plakaty, które mieszczą na planszy grafikę i kalendaria na 12 miesięcy, modele wieloplanszowe (plansze są umocowane na spirali) oraz planery na ścianę.

Kalendarze biurkowe

Stanowią znakomity pomysł na prezent dla pracowników i przedstawicieli zaprzyjaźnionych instytucji. Kalendarz na biurko bardzo ułatwia organizację pracy i szybkie połapanie się w datach. Do wyboru mamy piramidki, w tym modele wyposażone w notes i samoprzylepne karteczki, a ponadto biuwary, czyli duże podkłady na biurko, klejone z obu stron. Biuwary mieszczą roczne kalendarium i dużo miejsca na notatki. To zdecydowanie opcja dla pracowników, którzy muszą robić zapiski, obliczenia, szybkie plany działania, mapy myśli. Są dostępne w wariancie 26 lub 52-kartkowym. Dostępne formaty to A2 (420 x 594 mm), A3 (297 x 420 mm), B2 (500 x 707 mm), B3 (353 x 500 mm). Również w tym przypadku możliwe jest dodanie firmowej grafiki.

Zamówienie kalendarza firmowego daje mnóstwo możliwości personalizacji. Wybór rodzaju oraz projekt warto skonsultować z pracownikami, aby odpowiadał ich potrzebom i oprócz funkcji promocyjnej gadżet spełniał rolę praktyczną.

Fulfillment dla e-commerce: klucz do sukcesu twojego sklepu internetowego

Redakcja centrumtargowe.com.pl

"CentrumTargowe" to innowacyjna redakcja internetowa, która skupia się na tematach związanych z biznesem, marketingiem, sprzedażą oraz e-commerce. Jej działalność koncentruje się na dostarczaniu czytelnikom najnowszych trendów, praktycznych porad oraz analiz z obszaru handlu, marketingu internetowego oraz prowadzenia biznesu online. Zespół redakcyjny "CentrumTargowe" to eksperci z różnych dziedzin, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, aby wspierać czytelników w rozwijaniu skutecznych strategii biznesowych, zwiększaniu efektywności sprzedaży oraz budowaniu silnej obecności online. Celem redakcji jest nie tylko dostarczanie wartościowych treści, ale także inspiracja i wsparcie przedsiębiorców w osiąganiu sukcesów w dynamicznym świecie biznesu.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?